Iklan

» » Cara Sebenar Guna Minyak Lintah

Cara Guna Yang Betul Minyak Lintah Asli

Kerana dirasa penting, maka kali ini blog Minyak Lintah akan mengemukakan tentang cara menggunakan minyak lintah yang benar sesuai peruntukannya. Cara penggunaan minyak lintah ini mesti diketahui oleh orang yang akan menggunakannya supaya sesuai dengan prosedur dan boleh mendapat manfaat yang ditimbulkan.


Sebaliknya jika cara pemakaian minyak lintah tersebut kurang tepat, maka efek yang ditimbulkannya juga kurang mengena. Seperti telah kita ketahui bahwa minyak lintah sangat bermanfaat baik terutama dalam mengatasi masalah kejantanan atau lebih ekstremnya masalah ejakulasi pramatang yang mana masalah ini paling banyak menimpa kaum lelaki.

Ejakulasi pramatang bukan hanya membuat lelaki kurang menikmati proses seksnya, namun akan menyiksa pasangannya, Kerana wanita seringkali belum mendapatkan “kenikmatan” dikeranakan kelemahan oleh pasangannya. Nah, diharapkan dengan terapi minyak lintah ini disertai cara menggunakan minyak lintah yang tepat sasaran, maka problem rumah tangga seperti ini boleh diselesaikan dengan baik sehingga boleh menambah keharmonian bahtera rumah tangga.

Satu hal lain yang penting diketahui dari cara menggunakan minyak lintah ini adalah hasilnya yang lebih lama dirasakan dari pada ubat-ubat sapu kimia lainnya. Kerana prinsipnya, minyak lintah merupakan bahan alami yang khasiatnya baru terasa selama 30-40 hari, jika cara pemakaian minyak lintah tersebut berlangsung secara terus menerus. Jadi memang dituntut kesabaran kita untuk boleh menghasilkan manfaat yang betul-betul berkualiti yang boleh dirasakan dalam jangka panjang. Berbeza dengan ubat sapu atau pil yang mengandung kimia, maka efek yang ditimbulkan boleh langsung terasa hari itu juga, namun hanya dalam waktu jangka pendek saja, untuk hari itu saja. So, mana yang Anda pilih ? Tentunya Anda lebih tahu jawabannya Kerana Anda yang menentukan nasib selanjutnya.

Baiklah, Saya akan mulai menjelaskan tentang cara menggunakan minyak lintah untuk keperluan ubat ejakulasi pramatang dan hal-hal yang berhubungan dengan kebutuhan penis. Untuk mendapatkan hasil yang optimal, cukup sapukanlah minyak lintah secara merata di bahagian penis atau batang kelaminnya saja, tapi jangan sampai ke gonad atau bagian kepala penis, apalagi sampai bagian lubang pembuangannya. Cara pakai minyak lintah yang benar adalah dengan pengsapuan satu arah, dari pangkal kelamin ke arah depan, sambil dipijat-pijat ringan dan perlahan. Genggam atau pegang batang kelamin dengan tangan yang telah disapu minyak lintah tadi, lalu urutlah secara perlahan ke depan. Lakukanlah selama 5 kali urutan.

Biasanya reaksi yang ditimbulkan setelah kurang lebih 15-45 minit adalah alat kelamin berubah akan menjadi agak keras disertai rasa hangat/panas. Pengsapuannya jangan terlalu banyak dan jangan terlalu sedikit, sedang-sedang saja, Kerana pengsapuan terlalu banyak akan menimbulkan rasa panas, sebaliknya jika penyapuannya sedikit, manfaat yang didapat kurang mengena. Setelah rasa hangatnya tidak ada, segera cuci dengan sabun sampai bersih. Lakukanlah secara rutin untuk mendapatkan manfaat jangka panjang. Jika hasrat seksual Anda memang kuat, maka boleh juga pengunaanya dilakukan sebelum berhubungan intim, namun dengan syarat rasa hangat pada penis sudah mereda atau hilang.

Demikianlah, cara menggunakan minyak lintah berdasarkan pengalaman. Memang saat ini, belum ada penelitian ilmiah secara rasmi tentang khasiat minyak lintah, namun dari berbagai pengalaman orang-orang yang diwariskan secara turun-temurun, mengindikasikan bahwa minyak lintah ini betul-betul berkhasiat dalam pengubatan ejakulasi pramatang. Kalau memang pun ada nampak kurang baik yang ditimbulkan, namun  khasiatnya mengalahkan kekurangannya. Namun, keputusan terakhir tentu saja ada di tangan Anda. Anda bebas menentukan pilihan untuk menggunakan atau tidak, produk-produk yang berbentuk minyak lintah ini.

About Admin

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply