Iklan

» » » TERKINI: PESTA SUKAN BOGEL DI PULAU PINANG TERSEBAR

PESTA SUKAN BOGEL DI PULAU PINANG TERSEBAR



Sebuah video yang memaparkan aksi 'pesta sukan bogel' sekumpulan pemuda pemudi di Pantai Teluk Bahang tersebar meluas dilaman internet.



Kesemua mereka dilihat dalam keadaan sedar segala perbuatan mereka dirakaman oleh individu yang merakam video itu.

Antara sukaneka yang dimainkan kumpulan itu seperti menari di tepi pantai, melukis lukisan di badan, berlumba lari, saling bergolek di atas badan peserta dan banyak lagi.


Video itu juga secara jelas menunjukkan alat sulit peserta yang terlibat.

Kesemua mereka kelihatan sungguh sporting dan langsung tiada perasaan malu termasuk peserta wanitanya.

Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng berkata pihaknya akan meminta polis menyiasat 'pesta sukan bogel' itu.
Ujarnya sehingga berita itu tersebar meluas di laman sesawang internet, kerajaan negeri langsung tidak mempunyai maklumat bersabit perkara itu.
Video itu berdurasi 5 minit 25 saat terbitan Albert Yam Production  itu memaparkan 18 individu dalam keadaan bogel menyertai aktiviti sukan di pantai terpencil di luar Teluk Bahang. 
"Kita akan memaklumkan kepada pihak polis agar menyiasat perkara ini," kata Lim dalam sidang media di Komtar pada Selasa.

Sementara itu, Ketua Polis Pulau Pinang, Datuk Rahim Hanafi berkata, pihaknya akan menyiasat pesta sukan bogel yang rakamannya disebarkan secara meluas menerusi media sosial. 
- See more at: http://www.isuterkini.my/2014/08/pesta-sukan-bogel-di-pulau-pinang.html#sthash.HCrpNInp.dpuf

About Admin

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply